DEO TEST


Denna deon är den bästa jag testat i hela mitt liv tyvärr finns den inte här i Sverige jag köpte min i Kroatien jag vet att den även finns i USA. Den luktar supergott och den går lätt in i huden å den håller i 24 h. Betyg 5/5.

Medel betyg får Nivea Pearl deon av mig visst så blir armhålorna mjuka men den håller inte hela dagen vilket är ett måste för mig som är i farten. Betyg 3/5.



Mitt lägsta betyg får dove får att det är snålt med lukt den håller inte i 24 h och den ger fläckar på kläderna. Betyg 1.5/5.

Är det någon som har tips på bra lr dåliga deodoranter?  


Kommentarer
Postat av: Kitty

Abslout torr är super om man har big issuses... man blir verkligen SNUSTORR ;P håller i ca en vecka!

Postat av: PARTYPINGLAN

re Kitty
den har jag inte testat men kanske ska=) tack för tipset kram

2006-08-27 @ 20:15:09
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback