MINA NYA FAVORITER

Efter att i några år nu använt Loréals ansiktprodukter (pure zone) så har min hud börjat blir fetar och glansigare. Så förra fredagen gick jag in på apoteket och frågade vad de trodde skulle passa mig så jag gick ut därifrån med dessa produkterna som doftar ljuvligt och gör huden hur fräsch som helst hela dagen undrar bara hur länge de håller brukar bli anti för produkter efter ett tag likadant med schampoo och balsam. Någon som har erfarenhet från dessa produkter?  

98645-10
Rengöringsmousse       Ansiktsvatten           Dagcreme
 Bilder från: Apoteket

Kommentarer
Postat av: Danni

Är de produkterna bra mot glansig hud??

Postat av: Cassie

Har hört att de ska vara bra

2006-09-02 @ 21:51:44
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: PARTYPINGLAN

re danni
jag tycker iaf det än så länge har använt de nu i en vecka å har sluppit glansig hud produkten är utformat för tjejer i åldern 20-25 år. Om du inte testen de så gör det kostar ca 250 kr för alla tre. ha det =)

re Cassie
oki va bra jag tycker dom är bra än så länge iaf. =)

2006-09-03 @ 13:10:44
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback