BRÄNT MIG

I dag har jag suttit i solen och är röd som en tomat i ansiktet satt på förmiddagen till kl 2. Så när jag var på banken idag vid halv fem kände jag hur varmt det var och när jag såg mig i spegeln AAAAAAAAA=) ni förstår själva. Jag å David var på banken för att prata husköp och hur mycket pengar vi får låna. Men det kan dröja en månad eller flera år innan vi köper hus men är ändå bra att prata med en bankkvinna och få reda på hur allt fungerar. Imorgon blir det Borås med Mamma och Angelica nice.
 
Lyssnar på:
la-gasolina-daddy-yankee
Vilka minnen kommer ihåg att de spelade denna när vi var på Cypern våren 05 kommer du ihåg Carro?=)

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

yes i remember=) hehe nice:)

2007-04-27 @ 17:33:19
Postat av: PARTYPINGLAN

CarroBarro:
HAHA det vad tider det=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback