FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT

image199image198image200
image203image202image201
image197image196image204
image205image206

Bild 1: Alva 3 mån (Älsklings brorsdotter).
Bild 2: Alva och farbror David
Bild 3: Jenny storstadskvinnan solar=).
Bild 4: David kör den nya båten.
Bild 5: Jag på båten.
Bild 6: Jennys första fisk i hel sitt liv=).
Bild 7:Jenny på båten.
Bild 8: Jag har fått "lite" färg.
Bild 9:Mia syrran hemma hos pappa.
Bild 10: Stugan i Månstad med utsikt över sjön.
Bild 11: David kör fort.


Denna helgen har vairt den bästa på länge tänk vad det gör att vara nykter en helg underbart ingen ångest för att man varit för full och gjort och sagt massa saker som man inte borde. Det kanske känns såhär när man är vuxen? =) haha. I fredags grillade vi med Jenny och Niklas och
exgrannarna kunde tyvärr inte medverka men det kommer fler gånger=). Kollade på hus i Lördags va ännu finare än på bilderna. Sen åkte jag och David till hans föräldrars stuga i Månstad och solade där även lilla Alva var så söt. Inte klokt vad barn växer snabbt. Måste bli ett besök hos Emilia snart. Sen på kvällen va jag hos Mikaela (klasskompis) och tre andra i klassen tre kunde inte komma vi är ju bara 8 st totalt i klassen. Vi grillade och spelade spel och hade det riktigt trevligt. Men ingen alkohol för mig körde ju=). Sen idag tog jag lite sovmorgon som vanligt till tolv det är lagom tycker jag=) Kunde sova till två eller tre om det va så men vill ut i solen.=) Så jag och Jenny ("ny" granne som flyttat från storstaden- Eskilstuna till landet- Limmared för kärleken) åkte upp till Månstad och till stuga idag också där redan David var och alla andra i G-familjen. Vi åt middag och solade känns att man fått lite färg i dag riktigt fin färg tycker jag. Sen tog vi en tur i den nya båten och fiskade det var jenny som ville få sin första fisk hon har fiskat förut med oss i Månstad men utan resultat och ville ha sin först fisk och det fick hon en gädda som faktiskt var rätt stor det var också den enda fisken för dagen. Jag körde även båten och det gick riktigt sanbbt. =) Nu är jag hemma varit uppe hos syster yster nyss också och nu ska jag och älskling åka och handla. Blev ett lååångt inlägg.=)
     
Dagens låt som är så härlig:
Anita Lindblom- Sånt är livet 

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina bilder, ser verkligen ut som ni haft en skön helg.

Postat av: PARTYPINGLAN

re Cecilia:
det är precis vad vi hade=)

2007-04-16 @ 11:44:51
URL: http://partypinglans.blogg.se
Postat av: eriksson.

vad underbart det ser ut:) älskar detta väder, man blir så happy:D

2007-04-16 @ 22:12:40
Postat av: eriksson.

vad underbart det ser ut:) älskar detta väder, man blir så happy:D

2007-04-16 @ 22:13:29
Postat av: Cassie

Gud så söt Alva var :)

2007-04-16 @ 22:25:48
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: PARTYPINGLAN

re eriksson:
ja det blir man gumms=)

re Cassie:
Ja hon är söt=)

2007-04-16 @ 22:29:07
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback