HARUNGEN

image208image209

Bild 1: Harungen i garaget.
Bild 2: Klänning från
Whyred så snygg.

Varit hemma idag skulle köra ut bilen från garaget då jag fick syn på en liten harbebis som va så rädd den var kvar för några timmar sen så jag kan inte stänga garaget om den vill gå ut den rör sig knappt bara ligger i ett hörn är den kvar imorgon så ska jag ringa till djurens vänner och fråga vad jag ska göra. Måste ha kommit in igår kväll när vi hade öppet när vi var och handlade. Stackare har kommit bort från sin mamma och pappa jag hoppas att den är borta i morgon har döpt den till Pelle men har inte rört den för det är inte säker att dens mamma vill ha den tillbaka när den luktar människa. Nu ska jag sova och tänka på den lilla stakaren och hoppas på det bästa.

Hej puss ses ♥

Update:
Harungen har gått hem nu var inte kvar när jag kollad igår kväll tur för han slutet gott allting gott=)
+ att klänning på bilden finns på STUK i Borås men säker svindyr.=(


Kommentarer
Postat av: Mirnesa

leniis klänningen finns faktisk på Stuk om du e sugen på den :)

Postat av: Emelie

Nog för att jag älskar klänningar men haren tar faktiskt priset här. SÖT!

2007-04-17 @ 09:54:23
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se
Postat av: PARTYPINGLAN

re Mirnesa:
tack för tipset den måste jag kolla in hoppas den inte är för dyr=)

re Emelie:
Vem gillar inte klänningar?=) haren va jättesöt å nu är han borta har gått hem igen=)

2007-04-17 @ 22:29:49
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback