HJÄRTAT

Haft prov på hjärtat i skolan idag kul? Not men det gick bra känns det som=).Slutatde tidigt idag så jag åkte hem till Mamma och solade på gräsmattan så skönt har sagt det innan och säger det igen min mamma är bäst och bara sötast. Sen har jag hjälp Jenny att fixa hennes bil eller inte jag fixade en till henne som kunde hjälpa henne=). Så vi ska hämta den sen ikväll. Sen åkte vi till Fyndlagret och Willys köpte utekrukor i plåt typ skitsnygga. På fyndis träffade vi Frida, Niklas å lilla Emilia så söt springer ju nu, tiden går så fort. Nu ska vi äta grillat med Jenny och Nicke. Sen Greys ikväll.
image230image231
Sötaste och coolast tjejen i världen. =)

Lyssnar just nu på:
Ulf Lundell - Jag vill ha dig

Hej puss ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback