KALASET IGÅR

image151image152image153

Bild 1: Jag.
Bild 2: Mia som fyllde 20 år.
Bild 3: Efterrätten kokosglass mums=).

Igår va jag i Borås med syrran och hennes kompisar för att fira hennes födelsedag. Först åt vi på La Copita, som är en Spansk resturang. Jag beställde in fläskfilespett när jag hade börjat äta på den såg jag att ju länge upp man kom på spett desto rödare blev köttet. Så jag slutade äta den liksom hallo fläskfile ska ju inte vara röd lr hur? Så jag frågade servetricen när hon kom och plockade våra tallrikar om det skulle se ut så? nej verkligen inte sa hon och frågade om jag ville ha en ny. Nej tack typ. Sen kom hon tillbaka och sa att kocken ville bjuda på efterätt som plåster på såren så jag fick kokosglass mums det var verkligen super gott. Men jag kommer INTE ät där igen maten var ingen höjdare direkt tacka vet jag Babbel som också är en spansk resturang i Borås. Sen efter maten gick vi alla tjejer (vi va 11 st) upp till Mias kille Tobbes lägenhet som ligger granne med resturangen där vi förfestade. Sen gick vi ut på stan men det var så lång kö överallt så vi gick till Tonic och sen tillbaka till Tobbe och festade sen åkte jag hem. Det var min kväll det=) Nu ska jag snart åka till moror på middag, ska bara hämta David först vid någon sjö. Så skönt med påsklov nästa vecka=).

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Mirre

Va fräscha ni båda va dåå :)

Postat av: Malin

fin tapet du har;)

2007-04-06 @ 18:37:56
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se
Postat av: PARTYPINGLAN

re Mirre:
det kan du ge dig på att vi var=) Tack

re Malin:
Tack så mycket =)

2007-04-06 @ 23:22:42
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback