KLÄNNINGAR

image213image217image214
image216image218image215

Bild 1: Jag i min nya klänning.
Bild 2: Me.
Bild 3 Tydligare bild på klänningen (annan färg) från
Gina Tricot.
Bild 4: Emma i sin nya klänning hon fick av mig.
Bild 5: Snygga Emma.
Bild 6: Klänningen som Emma fick från Gina Tricot.

Va i Borås igår och shoppade köpte två klänningar till mig själv den röda som jag har på bilderna och en vit sådan som Emma har på sig. Sen när jag kom hem fixade jag till mig och gick hem till Emma där de va party=). Kom hem kl halv tre natt. Massa folk var det och riktigt trevligt. Emma fick massor av presenter, av mig fick hon klänningen som hon har på sig.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Miss L

Helloooo! Tycker att du ska spana in min nya blogg....;)

Postat av: PARTYPINGLAN

re Miss L:
Fan vad nice=)

2007-04-25 @ 19:46:44
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback