LAGER 157

image175 image174 image184
image176 image177 image173
image180image181

Bild 1: Min gulliga lillasyster Anna på fiket.
Bild 2: Jag dricker en latte.
Bild 3: Rock & Republic Jeans.
Bild 4: Anna i Ulricehamn vid sjön.
Bild 5: Jag vid vattnet.
Bild 6: Jag på en bänk.
Bild 7 och 8: Tavlorna jag vill ha från bolagret.

Idag har jag och syrran varit först i Gällstad och kollat runt i affärer provad ett par RR jeans på lager 157 som passade jättebra men fel färg kostade 900 hade kostat 2100. Vi tog även en fika en latte och en snickerskaka blev det för mig. Sen åkte vill till U-hamn och satte oss vid vattnet och tittade på folk. Sen på vägen hem åkte vi förbi Gällstad igen och gick in på bolagret där jag hittade två tavlor som skulle passa perfekt i sovrummet.=) men lite dyra för en fattig student som jag. 

Hej puss ses ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback