PARKEN IGÅR

image249image245
Så här såg jag ut igår.                      Jenny och Nicke.
image246image248
Jessica på parken.                             Ellie på parken.
image247image244
Markus och david sjunger karoke.    Alis och Milla.

Igår va vi på parken i Gislaved med Jenny och Hennes polare från etuna. Jättetrevliga tjejer alla fyra vi hade skitskoj kan jag lova er. Alla har verkligen sina egna personligheter och så olika men öndå så lika på nått sätt.=) Förfest hade vi hos Jenny och vi hade även efterfest för jag lovade tjejerna det eftersom Jenny är ingen efterfest människa direkt. Vi sjöng karoke eller jag och Markus gjorde det va ingen annan som ville sen när det väl gällde haha. Gick och la mig kl halv fem. Vi hade en nattgäst som sov i soffan känner honom inte ha bara låg där helt plötsligt. Jaja. Snart åker vi till Månstad och fiskar med Jenny å Niklas tjejerna har åkt hem annars skulle de också följt med.  Imrogn blir det SIgges jag å Jenny någon mer som vill följa med?



Hej puss ses

Kommentarer
Postat av: eriksson.

kul att ni haft kul:) ska åxå till sigges, tror jag.. ses där! puss hej

2007-04-29 @ 14:23:16
Postat av: PARTYPINGLAN

re eriksson:
Får se om det blir sigges om man orkar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback