SHOPPING I BORÅS

image235image240
Toppen jag köpte och skorna jag vill ha båda från
Kappahl.
image239image236
Ljusgul klänning jag fick av mamma från gina.
image237image238
Rosa Klänning med svarta fläckar från H&M.

Varit och shoppat med Mamma och Angelica idag.=) Riktigt kul vi började dagen med en Lunch på Tant Grön, jättegod bakpotatis med kyckling/curry-röra. Sen var vi redo för shopping köpte det som är på bilderna plus ett par  korta jeansshorts som jag nog ska lämna tillbaka. Sen köpte jag även ett tjockt ljusrosa sidenband plus ett vit som jag ska ha i midjan.

image241image242
Mamma och Angelica.
Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: eriksson.

men duuu ta bort kortet. fy fan:S varför ska du lämna tillbaka shortsen? jätte fina ju. var kanon att träffa dig idag, du är så söt gumman tack för skjutsen å allt.. får ta igen det när jag har körkort. puss<3

2007-04-27 @ 22:01:17
Postat av: PARTYPINGLAN

re eriksson:
Nej det tänker jag inte göra=) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback