BRASSERIET

Igår hade jag inte planerat något party skickade sms till Frida vid åtta en timme sennare sitter vi båda i min lägenhet å dricker vin. Vi bestämmde oss för Borås. På bussen träffar vi Uffe å Fredde som också är påväg till Borås. Efter många gapflabb å klunkar vin senare kommer vi fram till Borås vi hade tänkt att gå till Harrys men killarna drar med oss till lilla krogen å sen brasseriet. Fick visa legg på lilla krogen hallå ser jag ut att va under 18? Nej precis men fick inte visa på brasseriet misstänker att det var typ 35+ där igår första gången där och bara massa gamla människor. Vi skulle byta ställe men då såg vi kön in till Harrys å sket i det. Efterfestade hemma hos Uffe jag deckade på hanns soffa kl 4 å vaknade halv nio i morse på hanns soffa. Frida hade också deckat. En rolig kväll iaf.

  

  
   

Kvällens bästa: Bussen in till Borås.

Kvällens sämsta: Att mina bröst försökte rymma.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback