KÖPT

Nu har jag köpt en klänning på engelska ebay. Va med i budivningen på en likadan på tradera för några veckor sedan men mitt sista bud blev inte godkänt eftersom det kom in via mobilen, hade inte tillgång till datorn. Skulle tydligen vara inne en timme innan auktionen avslutades men det visste inte jag men priset på den blev 610 jag skickade in 700 men det blev inte godkänt det kanske var tur. För den jag har köpt kostar ca 250 kr med frakt å allt. Klänningen kommer från primark. Jag misstänker att den inte är så dyr i England men men. Passar den inte kan jag ju alltid sälja vidare den =). Nu ska jag inte shoppa mer på ett tag. Lite sommrig är den men jag var bara tvungen att ha den.

Kvällens grillning va jättemysig vi drack rödvin å åt mat imorgon är det skolan igen men går bara en timme så det är skönt. Prinsen är bara så söt vi va ute å rasta han lite. Eftersom han pissade i mitt kök men det gör inget för han är ju valp å håller på att bli rumsren.



Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

vilken sööööting! & kanon fin klänning=) har du fått hem sakerna från ellos, passade klänningen? kram

2007-08-24 @ 07:24:07
Postat av: PARTYPINGLAN

re angelica:
Ha e söt=) jepp har fått dem men klänningen var stor som ett hus. så den åker tillbaka.
Kram

Postat av: angelica

vad var det jag sa:D ;)

2007-08-24 @ 23:41:21
Postat av: PARTYPINGLAN

re angelica:
jepp

2007-08-25 @ 14:04:36
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback