ORKA

Idag har jag inte orkat något är skittrött efter festen igår kom hem kl 03.30 typ. Nu har jag kollat på en Beck film fan vad het han är Mikael P mumma. Jag hyrde Gamen så det var den jag såg tror det är en Beck-film på TV ikväll då ska jag se den måste stilla mitt MP sug haha. Men bröllopet var skitskoj vi dansade hela kvällen det bästa jag varit på i mitt liv så trevliga människor som va där. Vi tjejer ägde fan dansgolvet men shit vad varmt det var fick gå ut ett antal gånger för att inte svettas ihjäl. Diana och Roger va hur heta och snygga som helst. Nästa gång vill både jag och Jenny att det ska vara våran tur för bröllop men drömma kan vi ju=). Imorgon ska jag först jobba 7-12 sen ska jag nog vara valpvakt åt Prinsen någon timma kommer bli kul ha e ju så söt.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Naddis

hihii jaa:) hihi jag gjorde det me:) fint bröllop:))))

2007-08-12 @ 19:00:22
Postat av: PARTYPINGLAN

re Naddis:
=) bröllopet va jättefint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback