SNART BÖRJAR SKOLAN

På torsdag om en vecka börjar jag skolan igen. Det är både bu och bä. Bu är alla läxor och bä är att träffa alla klasskompisar igen=). Imorgon efter jobbet drar jag¨å älsklingen ner till falkenberg å stannar över helgen bara vi två vi ska mysa och bara ha det allmänt skönt. Bli bortskämmda av min Farmor, farfar och pappa som också kommer vara där nere. Imorgon ska jag upp tidigt och hämta mina paket på preem. Sen kanske ta en sväng in till Borås om jag orkar. Jobbar 15-21 imorgon också. Nyss va jag ute och träffade Jenny å prinsen han är bara för mysig å det är Jenny också=). Nästa vecka ska jag hjälpa henne å få ordning på prinsens blogg det blir kul. Ha det bra alla läsare.


Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback