JOBBSÖKANDE 2

Det jobbet som jag sökte i tisdags kväll ringde igår och ville att jag skulle komma på arbetsintervju idag men funderar på att ringa och avboka. Problemet med jobbet är att det är nästan 5 mil dit tänk att åka så många mil varje dag går inga bussar det är ingen snabb väg heller utan tar ca 60 min enkelresa. Tjänsten var på 75% om det skulle gå ihop sig skulle jag behöva kräva en timlön på minst 115-120 kr/h. Kommer inte funka måste ju ändå påminna mig hur jag mådde när jag jobbade i Borås 9 mån å pendlade med bil fram och tillbaka. Hatar att köra bil efter det finns inget tråkigare. Tror att jag skulle fått jobbet hon började prata om att jag kunde börja jobba i mellandagarn mm. Men men man kan ju inte ta ett jobb för att vara snäll man får ju tänka på sig själv i första hand. Men jag vill ha ett jobb. David tycker inte jag ska ta det och det tycker inte jag heller. Ska ringa arbetsförmedlingen idag och anmäla mig där så jag kan få nytta av min a-kassa som jag betalt en förmögenhet varje månad känns det som i 2,5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback