UNDERSKÖTERSKA

Då är man färdig. Fått betyget idag hade först samtal med en lärare som sa att jag skulle få VG i hennes två kurser. Hade ställt in mig på MVG kände att jag förtjänade det så tänkte inte innan att det kunde gå som det gick inte det minsta förberedd var jag på den smällen. Blev jättebesviken känns som det gått hur bra som helst i de kurserna men inte tillräckligt tydligen. Blev så missnöjd försökte hålla igen tårarna men när jag kom in klassrummet så gick det inte låste in mig på toa en stund å nu sitter jag här å lippar igen lyssnar på musik som bara gör det ännu värre. Ska fan överklaga aldrig varit så missnöjd med något i hela mitt liv innan. Hela dagen känns piss liksom skulle ju vara en glad dag tycker man eftersom jag nu är klar men men. Ikväll kommer iaf några från klassen å då ska jag vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback