BACK TO WORK

Börjar jobba kl 14 så jag jobbar kväll idag. Längtar tills när jag å min "bästis" Frida åker ner till Falkenberg i början av nästa vecka, älskling ska också med. Vi ska ut på Grand. Kommer bli hur kul som helst jippi =). Vi träffades igår och pratade lite om våran lilla resa vi ska göra blir borta mån-tors. Alex va även här igår på en fika vi satt å pratade i våran skön soffa. Vi började prata om bröllop och hur våra bröllop skulle se ut och om vi skulle bli bjudna på varandras etc. I presentationen av Alexandra skulle det iaf stå:
Alexandra XXXX brudens vän. berest tjej, testat allt, bostt i London och jobbar som flygvärdinna.
Sen va det något mer men det är lite för privat för att avslöja här i bloggen haha. Nu ska jag börja med maten blir fisk, potatis, kall sås och grönsaker.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback