BLEK Å SJUK

Jag har blivit förkyld det kom smygande i Fredags kväll när jag å Älskling va ute å åt på restaurang själva. Känns som om det börjar bli lite bättre idag. Både igår och idag ha vi varit på stranden och vänt pågrund av det blåser så mycket så det går inte att vara där nere då tråkigt men så är det hoppas det är bättre imorgon och håller i sig tills vi åker hem på Onsdag. För jag vill få färg bli brun men känner mig lite blek dels för att jag verkar ha fått känslig hud som bara blir röd vilket jag aldrig haft innan och att jag är lite sjuk så det är jobbigt att ligga ute. Ikväll ska vi iaf ut å festa i centrum vilket nog blir skoj=). VI tog det rätt lungt igår satt på en resturang å drack lite vin. Maten här är inget vidare inte ätit nått ännu som jag fått en wowkänsla av men ikväll ska vi testa tapas här i Spanien för första gången så jag hoppas på det bästa.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

attans då! hoppas du blir bättre snart

2007-07-16 @ 09:37:32
Postat av: PARTYPINGLANS

re angelica:
Har varit på apoteket idag å köpt nässpray så det börjar bli bättre=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback