GRATTIS FARFAR

Idag lördag fyller min farfar 67 år grattis!=) Idag eller igår eller vad man nu säger alltså i Fredags jobbade jag kväll tiden gick jättefort och jobbade med en jättemysig tjej som heter Anna. Ska jobba kväll idag också. Men först ska jag få min nattsömn sen tänkte jag åka till Tranemo och kolla om de har några snygga kläder på klädstället som jag kan ha på semestern till Spanien. Sen innan jobbet blir det födelsedagsmiddag hos farfar jag har fått bestämma maten blir bara jag farfar och farmor alla andra är upptagna. farfar fick sin present idag av mig å mina systrar. han fick godis, blommor, kort och lotter  Jag fick en jättefin tunika av farmor som jag har på mig nu hon hade köpt den i Ullared. David fick ett par Lee jeans som hon hade fyndat second hand för 40 kr vilket klipp.  

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback