MIN VECKA ÄN SÅ LÄNGE

MÅNDAG:
Jobbade kväll gjorde inte så mycket mer.

TISDAG:
Jobbade dag och låg hemma å slappa Davids bror va på snabbbesök med sin lilla dotter Alva.

ONSDAG:
Ledig från jobb sovmorgon hade jag typ till tolv eller nått skönt=). Sen på kvällen va jag å älskling och kollade på samma hus som vi kollade på i Söndags. Tvungen att kolla om det gick att göra vissa saker. Vi vill ha det nu återstår det bara att Davids kompis som är snickare ska kolla på det och se om det vi vill går att göra och hur mycket det kommer kosta. Men det ser inte ut om några problem Så snart kanske vi är husägare=). Skönt att slippa denna sletna lägenhet som det aldrig händer nått i. Sen hjälpte jag syrran Anna å färga hennes hår blev nice hon hade lite utväxt.. 

Bild: Gammal bild på syrran.

TORSDAG  
Ledig idag med idag har jag haft syrran Mia här på sopplunch passar bra i detta tråkiga väder sen körde jag henne till jobbet. Sen idag ska jag hälsa på Mammi vilket var ett tag sedan. Sen ska jag ut å gå med min bästis så det så.=) Kanske träffa min andra bästis också.

Bild: Mammi, jag å syrran Mia.

Bild: Mia sötnosar Emilia å Frida.

Hej puss ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback