NY SOFFA

När vi köper hus har David lovat att jag ska få en ny soffa vilket vi behöver den andra är typ 35 år gammal och börjar bli allmänt sleten men jätteskön ändå. Tittade i ellos höstkatalog hos mamma igår och hittade en som passade mig perfekt. Här är en bild på den vill ha den färgen men med andra armstöd dom på bilden passar inte min stil jag vill även ha en fotpall i samma färg tror det kan bli snyggt. Någon som vet hur ellos soffor är? sköna? obekväma? dålig kvalitet etc?

Bild från: ellos
 
Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: eriksson

ellos har ingen bra kvalite på sina saker, sorry. ialf inte på sängarna..

2007-07-08 @ 19:55:08
Postat av: PARTYPINGLANS

re eriksson:
Oki hoppas det är bättre med sofforna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback