OTHERSIDE AND ME

Jobbat 8-21 idag varit ledig mellan 13-16 nu sitter jag här å har budat på en klänning på tradera som jag bara måste ha hoppas den blir min =). Behöver egentligen gå å lägga mig ska jobba 8-21 imorgon också men jag är ung så jag borde klara mig med lite sömn. Jag har vait med om en sådan rolig grej synd att jag inte kan berätta den här det är så pinsamt jaja. Jag ska fortsätta att pimpla mitt vin å lyssnar på Justin min sambo är inte hemma utan i falkenberg jag ska dit på måndag va skönt det kommer bli hoppas på fint väder. Jag bjuder på lite bilder som jag tog nu.
image538image539
Bilder: Jag sitter vid datorn å dricker billigt vin gött. Sléten men jobbat hela dan.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Det tog ett tag, men jag hittade hit till slut. Fin blogg du har, härligt med rosa. Visst var det ett trevligt bröllop? De flesta verkade ha riktigt roligt. Kul också att brudparet stannade tiden ut. De gånger jag varit på bröllop tidigare så har de åkt iväg rätt tidigt till hotellet eller vart de nu ska. Lite tråkigt, jag skulle då vilja vara med under hela festen om jag gifter mig.
Blir lite nyfiken vad det är för pinsamt/roligt du varit med om. Ja, ja, du kanske kommer på bättre tankar och vill dela med dig sen
:)
Kommer absolut att titta in på bloggen igen, rolig läsning ju. Men det tar nog ett tag, åker till Italien i övermorgon och blir borta i 10 dagar! Ska bli himla härligt. Ha det bra och blogga på.

2007-07-29 @ 12:51:13
Postat av: PARTYPINGLAN

re Anna:
tänkte att du kanske va för full för att komma ihåg att du fick min adress=. Men det gjorde du va kul. det var det bästa bröllop jag varit på än så länge iaf som du säger kul att de stannade så länge som det gjorde. Tyvärr kan jag inte dela med mig av det som var så pinsamt=/. Hade gärna velat men men. vad skönt det låter med resan till Italien själv blir jag kvar i kalla Sverige för det är verkligen kallt. ha det bra kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback