SPANIEN DEL 3

Söndag 15 juli:


Blåste mycket på stranden så vi åkte hem till huset istället.

På kvällen skulle vi ut men stannade hemma istället drack Fanta citron.

Måndag 16 juli:

På dagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde låg på stranden kanske?

På kvällen Grillade vi hos Jennys föräldrar

Sen drog vi ut på stan vi ungdomar. Träffade en jättesöt hund som hette Toy sådan vill jag ha rasen är en Fransk bulldog. Han satt fastbunden utanför en krog stackare å va jättesnäll.

Tisdag 17 juli:

Jag å Jenny åkt till stranden med hennes föräldrar på dagen.

På kvällen åkte vi in till centrum. Vi åt å shoppade på marknaden där va där vi hittade många av våra väskor.

Onsdag 18 juli:


Då åkte vi hem.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej,
Hur mkt kostade din Fendi väska? den svarta?

Postat av: PARTYPINGLAN

re Nina:
Hej min svarta spy bag kostade 250 kr. =)

2007-07-20 @ 09:36:04
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback