UPPSALA

Igår kom vi hem från Uppsala vi åkte dit i Fredags. Kom till Uppsala vid 6 tiden vi checkade in sen gick vi ut på stan å åt på en restaurang som hette åkanten. Vi fick maten snabbt jag åt grillad lax med färskpotatis och nån sås, maten dög åt mig men jag har ätit bättre. Restaurangen låg vid Domkyrkan i Uppsala tog lite bilder=).

Bilder från: Domkyran i Uppsala och restaurang åkanten.

På Lördagen var bröllopet det var en rolig fest och man pratade med många trevliga människor bl.a. gav jag ut min bloggadress till en tjej undra om hon går in å läser? Anna om du läser får du kommentera=).

Bilder från: Bröllopet i kyrkan, mingel på solsnibben, brudens tal och tårtan.

På Söndagen tog vi en sväng förbi Gränna på hemvägen. Där vi åt glass och köpte polkagrisar.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback