JOBB

Idag har jag jobbat kväll nyss hemkommen inte klokt vad jag trivs på mitt jobb detta är 6.e sommaren jag jobbar där skulle gärna vilja jobba där när jag är färdigutbildad. Men svårt för att det inte finns någon ledig tjänst och om det skulle det så går andra före som jobbat i typ 15-10 år svårt att få en fasttjänst men kanske ett vick. Jobbar söndag kväll också men då blir det inte på samma ställe. Imorgon är det iaf festival moha här i Limmared alltså "glasetsdag" blir nog nice party hela natten lång. När jag kom till jobbet idag så brann det i skogen jämte och mina jobbarkompisar hade upptäckt det å ringt brandkåren det var tur för annars kanske hela limmared hade brunnit upp eftersom det är så torrt jaja.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback