MIDSOMMAR

Trött efter helgens alla partyn sitter jag här och tänkte berätta vad jag har hittat på i helgen, med hjälp av ord och bilder.

TORSDAG

Bilder: Jag och Emma.
I torsdags var vi inte ute vi satt vid stugan och drack och lyssnade på musik blev väldigt fulla en sak kan jag säga från den dagen och det är att man kan prata på hur mycket som helst och inte bryr sig om någon lyssnar eller vad säger du emma? Syftar på mig själv när vi skulle sova. Somnade vid två kanske.

FREDAG

Bilder: Alla som var med på midsommarmaten.


Bilder: På kvällen
Jag och Emma tog en förtjänt sovmorgon eftersom vi hade gått upp tidigt dagen innan. Sen började vi fixa midsommarmaten (sill, potatis, gräddfil mm + jordgubbar och glass) Sen festade vi hela kvällen och natten pga av dåligt väder var inte någon sugen på att dra ut så vi partade natten lång i ett partytält vi köpt. Blev även skitfull denna dagen och hade lite osammanhängade diskussioner men det är det man får räkna med vid för mycket alkohol.

LÖRDAG


Bilder: Förfesten och festen på grand.
Vaknade tidigt hur pigg som helst med tanke på dagen innan. Spelade minigolf, cyklade och drack mm. Spådde Emma i kort och hon gjorde det på mig också. Emma åkte hem vilket var tråkigt men förstår henne. På kvällen åkte vi till grand och kom inte hem förrän halv fem pga att älskling ville gå hem typ 1 mil långt jobbigt fick massor av blåsor. Känns skönt att sista partydagen fick ett bra slut med inga minnesluckor om man jämför med de andra kvällarna. detta var då min helg.

Hej puss ses ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback