NYA BÄSTIS

Idag har jag tagit det soft varit med Frida och pratat om helgen hela eftermiddagen och kvällen. Känns så skönt att vi börjar hitta tillbaka till varandra efter några år med inte så mycket kontakt. När vi gick i gymnasiet var vi "bästisar" och när vi var yngre va vi också nära. Jag behöver någon som jag kan prata med allt om och det kan vi göra. Imorgon eller idag hur man nu ser det ska hon komma hit till mig och vi ska prata för det behöver vi båda två någon som lyssnar och förstår. Vi har fått ett nytt "husdjur" en igelkott som bor på våran gräsmatta såg den i helgen när vi hade efterfest och nu när jag var ute för en stund sen hörde jag den och tog en bild.



Hej puss ses ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback