FLYGDRAMA I NATT

Satt på flygplatsen till kl 4.30 i natt då kom pappa och hanns tjej ut från flygplatsen. De var försenade i 4-5 h. Jag trodde det hade hänt pappa något eftersom han har lätt att få proppar i benen och riksen ökar när man sitter still så länge som man gör på ett flygplan. Men som tur hade det inte hänt han något utan en annan passagerare hade blivt akut dålig så de landa i Moskva. Här står det mer om vad som hände "flygdrama i natt"  Sen hände det massa saker när de skulle lyfta från Moskva så de drog ut längre på tiden. Var hemma vid 6 å då var jag svintrött. somnade med en gång och sov några timmar sen var jag tvungen att åka till skolan. Så nu är jag trött sova tidigt idag.

Hej puss ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback