LANDVETTER

Sitter på flygplatsen och väntar på pappa har varit här sen 22 flyget är försenat och ska komma kl 1.30 om jag har tur. Syrran är med så tiden går ändå någorlunda snabbt. Men ändå drygt att vänta. Så jag tänkte att jag surfar lite så går tiden fortare. Typiskt jag som skulle simma på morgonen men det kommer jag inte orka nu. Ser på tavlan vid ankomsterna och det står att flyget kommer landa kl 2.40 en timme till att vänta. Ingen information får man heller om varför flyget är sent. Börjar undra om det hänt något. Funderar på om man ska åka hem istället. Dom får ta taxi hem. Har ju faktiskt skola imorgon. Har aldrig varit med om att ett flyg har blivit såhär försenat tidigare. Kanske en halv timma men inte flera timmar någon annan som varit med om det? Dyrt är det att parkera också säkert lagt i över 200 kr nu i automaten för att bara ha bilen stående där.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback