LONDON

image93
Jag, Alex å Carro i London. Vi sjunger karaoke.

Alex har varit här nu gick hem för en stund sen. Alltid när vi två pratar så får vi för oss massa konstiga planer. Nu idag så har vi bestämt att vi ska till London i maj, om jag har råd. Vi skrattade och pratade minnen från våran Londonresa vi gjorde för 3 årsedan + plus massa andra saker som hänt i våra liv. Nu är jag glad det behövde jag. Det stället vi bodde på då är tydligen stängt så vi får försöka hitta något annat billigt som ska ligga centralt. Det återstår att se om det blir någon resa.


Hej puss ses ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också till London..=)

Postat av: PARTYPINGLAN

re Lisa:
det är bara att åka vad är det som hindrar dig? har man pengar så går det=)

2007-03-14 @ 22:58:57
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback