ÅRETS FÖRSTA DOPP ELLER INTE

image264image265image266
Jag på bryggan         Jag doppar benen    Mamma solar
image267image268
Bryggan på Kalvängsvägen        

Åkte till Mamma efter skolan och satt i solen sen gick vi ner till sjön och doppade benen va ingen värme i vattnet men svalkande skönt.=) Imorgon ska jag till Frida på em vet inte vad vi ska göra ut å gå kanske ocj leka med lilla Emilia. Fick ett roligt sms av en tjejkompis som jag umgicks med mycket förr " det va ett tagsen allt bra med dig? blev singel igår" okej kul.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

haha carro fick sanna.. doh

2007-05-02 @ 20:29:18
Postat av: Anonym

haha carro fick samma.. doh

2007-05-02 @ 20:29:36
Postat av: PARTYPINGLAN

re Émma:
Tänkte nästan det=) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback