EN KORT DAG

Den dagen har gått fort nu är den slut och jag har inte hunnit med att göra så mycket. Jobbat och varit i stugan kom nyss hem. Imorgon ska jag upp tidigt igen ska jobba hela dagen ledig några timmar på dagen. På kvällen bär det av till Sigges, blir premiär för mig i år där.=) Jag och David har bestämmt vilket hus vi vill köpa måste bara ringa banken på Måndag och fråga om vi kan låna lite mer pengar men det ska nog inte vara något problem. Men måste ändå tänka över det för ett husköp är inte något man gör varje dag det är inte som att gå ut och köpa mjölk direkt. Jaja det löser sig hoppas jag (vi). Näe nu ska jag gå och lägga mig sötnosen ropar.

image330
Me and my baby.

Hej puss ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback