FISKE

image324image323image325
image326image327image329
Vi "bönder" har inget bättre för oss på våra lediga dagar an att vara i naturen som idag har jag och älskling varit i stugan och åkt båt och fiskat fick inget napp så vi åkte hem men vi var säker ute i 1,5h i regn. Blev kallt mot slutet men som tur hade vi på oss flyttoveraller som höll värmen. David tyckte att jag kunde önska mig en i julklapp? nej tack så kul ska vi inte ha. Idag lånade jag svärfars och det gick bra. Idag har även Nellis klippt mig är skita nöjd bättre än att gå till frisören och betala 350 kr och ändå inte bli 100% nöjd. Då är det bättre att hon gör det för hon vet hur jag vill ha det, men jag gav henne 100 kr för besväret. Sen när hon är klar med sin utbildning så ska hon få mer. Hon gick precis hem va här i flera timmar vi har haft skitskoj. Det kommer vi ha på Lördag också då jag ska me henne ut och partaja.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

ah så mys !

Postat av: Mikaela

Kolla in min blogg och bli tipsad om en bra sajt som ger dig gratis presenter, tex presentkort på MQ:)

2007-05-17 @ 21:18:24
URL: http://mikaelasalomaa.blogg.se
Postat av: PARTYPINGLAN

re Nadja:
=)
re Mikaela:
oki.=)

2007-05-18 @ 22:06:48
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback