LEDIGT

Idag är man då ledig skönt=). vet inte vad jag ska hitta på idag? Ska ju jobba imorgon 7-13.30 och på lördag 7-13 och 16-21. Hur jag ska hinna med att gå ut på lördag är för mig svårt att förstå. Men det löser sig nog men jag kommer vara trött. men jag vill verkligen följa med ut och träffa lite nya människor, det behöver jag. Har aldrig varit ute med dom innan så det blir intressant=). Förutom i helgen på bussen men det räknas inte som en utekväll. Nu står David och stampar att jag ska ta på mig så det får jag väl göra då.

Hej puss ses ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt med lediga dagar:)

Postat av: PARTYPINGLAN

re Cecilia:
Ja det är det verkligen det behövs ibland=)

2007-05-17 @ 19:01:45
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback