LEKPARKEN

image270image272image271
Puss till Mamma              Kul att gunga               Frida och jag typ 3 år sen.

Igår va jag hos Frida och Emilia vi hittade på allt möjligt bla. gick vi till den lekparken som jag och Frida lekte på som små. Fast nu är den nyrenoverad eller vad man ska säga =). Massa nya roliga grejer att testa. Vi tyckte nog det var roligare än Emilia. Sen när vi kom hem till dom igen så fick låg Emilia i mitt knä och drack välling hon va så trött. Sen när hon hade somnat och Fridas kille kommit hem från jobbet öppnade vi en flaska vin och drack några glas hade riktigt trevligt och kollade på massa gamla kort på oss i ungdomen båda var blonda och bruna som pepparkakor. Bruna är vi nu med men inte blonda tvärtom. Som min lilla kusin Alban sa en gång när vi var ute och gick med honom för några årsedan och jag och Frida hade likadana kläder på oss och blonda då sa han "ni har likadan ansikten" vi började skrata och tyckte han va så rolig han var nog 5 år kanske. Sen sa han "jag menar ni ser ut som tvillingar". Tänk när Emilia börjar prata på riktigt. Kom hem vid halvtvå cyklade hem i bara leggins och kofta det blåste kallt. Känns så skönt när jag träffat Frida eftersom vi inte träffas så ofta men har lika kul varje gång och igår kändes det precis som när vi var unga. Vilken kul sommar det kommer bli massa bus med Emilia och Frida.

Hej puss ses ♥  

Kommentarer
Postat av: eriksson.

gud sikken sötis:)

Postat av: PARTYPINGLAN

re eriksson:
Hon är sötast.=)

2007-05-05 @ 10:23:55
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback