IT´S TOO LATE

Jaha nu sitter man här jag behöver inte ens skriva vad jag gjorde igår. För det kan ni lista ut själva hmm=). Jobbade till nio såg att jag hade fått ett sms av Emma om utgång va fan tänkte jag man lever ju bara en gång. Drack pissljummet vin men det gick ner. Vi var på Hrrys som vanligt vårt nya hak Men det roligaste var nog på bussen inga kommentarer hahahaha. Jag betalde iaf inte min resa hem tjänade fan 90 spänn där. Fan vad läcker Freja va igår vilken pudding blir avundsjuk vill också ha=(. Emma va lika vacker som vanligt också. Tyvärr har jag inga bilder från igår hade inte med mig kameran. Kom hem kl 5 imorse va på efterfest hos Freja vi åt fyllekäk makaronipudding å rostad lök fan vilken god blandning.  Vad fan ska man hitta på idag då? Jag är hungrig men orka fixa nått att äta liksom. 

Hade ju med mig mobilen men kvaliten på bilderna är inte dom bästa.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback