SAMMA SAK IGEN

Skulle inte fest i helgen egentligen men men nu sitter jag här å det är söndag vad tror ni jag gjorde igår? jo jag va ute å gjorde stan osäker. Men hade iaf skitkul=). Lagom onyckter å inga minnesluckor börjar bli bättre på att få en bra fylla, stolt=). Så kul att jag har börjat umgås med Carro igen nu förstår jag va jag har saknat i mitt liv. Det är ju lilla carro men nu känns det som om vi hittar tillbaka till varandra=). Just det har glömmt att berätta en sak. Jag ska åka till LONDON till min Alexandra gumms vecka 44 kommer bli hur kul som helst. Imorgon har jag redovisning om medicinska upptäckter och nutida forskningsrön. Lite irriterad på mig själv att jag ska vara så överambitös och ha en powerpoint presentation, men men orka. Nu ska jag å älskling ut å gå behöver röra på mig. igår va jag så duktig att jag tog på mig sköna kläder och tog en lång promenad i skogen alldeles själv.  

Kommentarer
Postat av: alexandra

i love you two on that picture

2007-10-15 @ 14:34:50
Postat av: PARTYPINGLAN

re alexandra:
Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback