VAD HAR HÄNT

Jaha sitter här dricker te är lite förkyld hoppas det inte blir värre tills imorgon eftersom jag ska gå i skolan 8-16 imorgon å det kan bli jobbigt om jag inte är riktigt kry. Har haft prov på cirkulationens sjukdomar och stroke idag kändes som det gick bra men det återstår och se när jag får tillbaka resultatet. Nu sitter jag här å gör det sista med uppgiften som ska vara inlämnad imorgon. Sen ska jag läsa på det muntliga provet vi har imorgon också om lungorna och diabetes. Intensivt nu innan vi går ut på praktik v. 45 men först har vi lov å då åker jag till LONDON all by myself =). Fick reda på att jag ska vara på Medicin 1 på sjukhuset i Borås mitt förstahandsval. Kommer nu blir väldigt lärorikt å roligt få se både det ena å det andra.

Sen kl 16 imorgon ska jag sola med Carro sen åker jag väl hem till min ensamma lägenhet å tillbringar helgen där själv eftersom D ska åka bort. Kommer ut lite iaf på lördag då jag ska jobba på sjukhemmet=), det blir kul. Inget party för mig iaf fast man vet ju aldrig med mig moha.


Bild: Jag å Carro i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback