BADHUS

Gillar inte badhus påminner för mycket om när man var liten å alla dåliga minnen. Men idag har jag iaf varit å simmat med syrran, vi bubblade även å avslutade med en halvtimmes solning gött. Kollade min skolmail nu hade fått ett av min lärare som skrev att jag fick fullpott på provet vi hade innan vi gick ut på praktik jippi. Hon skrev även att när vi kommer tillbaka till skolan ska vi ha heldagar på tors å fre mindre kul eftersom vi typ inte har några lektiner på schemat i vanliga fall jaja det får väl gå bara några månader kvar sen är jag färdigutbildad för den här gången. Fick mina pengar från csn igår =). Plus att jag får mer den 25 sept från dem och den 27 får jag från jobbet. Blir mycket pengar räknade på det å ca 25.000 får jag totalt med csn å jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback