CARRO 22 ÅR

igår firade vi Carro som fyllde år i Torsdags=). Jag bjöd henne på middag här hemma hos mig det var bara vi två hade jättekul sen kom syrran å hennes kompis sen kom även Mattias vi drack vin å pratade. Sen gick vi till värdshuset var inte så jättekul men inte tråkigt heller inte så mycket folk men men. Snart ska jag baka en tårta till min praktik ska dit idag å jobba på riktigt med lön jobbar 13-10 imorgon bitti ska alltså sova där. Tårtan är som tack för att jag har fått ha min praktik där. Fick mitt betyg å en jättefin blomma från dem i torsdags. Fick utmärkt på alla fyra delarna i betyg vilket är det högsta mallig JA. Har lagt in bilder från igår på min facebook så det är bara att gå in å kolla. Bjuder på en bild på mig iaf men detta är inte vad jag hade på mig på värdshuset utan bara hemma hos mig. Bytte innan vi skulle gå. Jsut det ja försöker att inte tvätta mitt hår inte gjort det på 4 dagar nu men känner för att tvätta det nu men får se hur jag gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback