OM 24 H

Då sitter vi i Månstad fulla å har ätit kräftor för det är kräftskiva hatar skaldjur men det är en mysig tillställning som hör sensommaren/hösten till=). Vi blir bara 9 st. Många som inte kan komma. Synd att Carro å Emma ska jobba å att Frida inte heller ska vara med. Försov mig till praktiken idag första gången jag gjort det när jag har haft praktik nu när jag går komvux jag gjorde inte heller det på gymnasiet vakande kvart i tio skulle varit där kl åtta men det gjorde inget de trodde att jag hade bytt bort min dag så de va ingen som ringde å väckte mig. Men kl 8 va jag på praktiken. Jag å david har varit i Borås å ätit på Oliven vi behövde lite lovetime för oss själva va ett tagsedan sist. Skulle lagt mig för flera timmar sen men blev fast på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback