VARFÖR SAKER ÄR SOM DET ÄR

Varken man vill eller inte jaja. Läste ut en jättebra bok igår läste ut den på mindre än två dagar var helt fast. Första boken jag läst utan tvång pga av skola eller annat. Varit ute å gått med Jenny och Nisse nu blev en bit ändå=). Nu sitter jag å väntar på Frida vi ska ha tjejprat eller nått  hon blir galen av att sitta hemma å jag blir galen av att var själv så hon kommer hit. Istället för att vi ska sitta på varsitt håll å tjura. Det kallar jag vänskap luft upp luren å kom bara allt måste inte vara så planerat utan kom bara.

Update:
Nu sitter vi här å dricker vin några killar kommer hit snart nice eller inte. Just det jag hämtade Alex pojkvän på Säve idag=), alltså flygplatsen han var jättemysig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback