BARSTOL

Idag så har vi äntligen fått barstolarna till köket har satt ihop en nu på kvällen det var tack vare att Jenny å Niklas skulle till IKEA idag så de köpte dom åt oss. Köpte två den andra får jag sätta ihop imorgon efter handlednings- och facketmötet på jobbet. Imorgon ska jag även börja måla på våran walk-in-closet och en byrå vi ska ha i hallen på andra våning.
 
Idag har jag även varit med Angelica å farmor på gekås å köpt lite nytt till hemmet. Nu på kvällen har jag även tonat Jennys hårblev jättefint tycker jag hoppas du blev nöjd=). Imorgon ska min lilla sötnos cockie klippa av alla sin päls nu inför våren är nervös hoppas det går bra. Han sov här inatt. hHan ville det inatt också men ska ju upp till jobbet så jag lovade att imorgon ska han få det.


Barstol (längtar efter att det nya golvet läggs).


Ny lampa till rummet (nu datarummet) på andra våning från gekås.


Fönsterbräda i vardagsrummet sattes upp igår så nu ser det lite trevligare ut i fönstret.


Min sötnos Cockie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback