SOL

Idag har jag varit ute hela dagen. Först ute med lilla cockie sen träffa vi alexandra så vi satt på en parkbänk in the big city Limmared. Sen gick jag hem och la mig på balkongen och somna i solen vakna efter en timme å va svettig som fan. Har precis fått vårat kylskåp å det är så snyggt man kan spegla sig idet coolt. Ledig imorgon sen jobbar jag onsdag å torsdag till fredag morgon. sen har jag fått ledigt ihelgen så jag kan gå långpromenaden=) jippi. Vi har anmält två lag ett tjej å ett killlag. Och som vanligt ska vi heta BÄVERHOJT. Vi ska grilla nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: nadja

hej jag har inga pengar på min mobil:( unde inte svara hii. Och jag såg dig inte, jag är blind inland haa kramizz

2008-04-22 @ 09:29:44
Postat av: PARTYPINGLAN

Oki=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback