HEMMA

Äntligen kommit hem började jobba 8 igår morse till 15 idag sen hem en sväng för att tvätta håret å byta kläder sen iväg till Borås för att träffa världens bästa gamla jobbarkompisar=) Emelie, Laura å Lina. Emelie å Fredrik har fått en liten till Nellie så Amanda har blivit storasyster så söta. Hon va så liten bara 1,5 vecka. Tyvärr hade jag inte med mg kameran=(. Tiff var även med Lauras dotter som snart blir ett så söt. Bara jag å Lina kvar då. Pratade om folk som jobbar/jobbat på Transcom å våran tid tillsammans där har skrattat jättemycket härlig tid med tjejerna men vilket skit jobb aaaah. Stackars Lina å Em som jobbar kvar själv slutade jag för 2 årsedan.

Lördag ska jag träffa mina andra favoriter å dricka vin gött. Ledig hela nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback