FEST

Igår va det fest Nadja fyllde 21 år i fredags så först va vi hemma hos henne till elva kanske sen gick vi hem till mig för att jag å carro skulle se balfilmen men jafg hittade den inte =( Sen så gjorde vi en kaffedrink kokade kaffe på spisen (vi har ingen kaffebryggare) Idag är jag inte fräsch har lite dåligt samvete för att jag söp mig så full igår skulle inte gjort de tför vi har så mycket i huset. Men men kul hade jag iaf.

Bjuder på lite vackra å mindre vackra bilder från igår =)

Nadjas fina fontapet =)
hmm
arga? Näe syskonkärlek
Mattias i fönstret
Tänd ett ljus

Nu måste jag dra ska upp till pappa syrran Anna fyller 18 år idag =) Tänk att min yngsta syster blir myndig kommer ihåg när hon föddes å jag å mia va så glada.

Åh denna låten är så fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback