FULLT UPP

Inatt har jag inte sovit många timmar kunde inte somna förrän kl 5.00 å nu är jag uppe för jag hinner inte sova mer idag. Ska fixa med tvätt disk å pakning här hemma för imorgon åker vi till Dalarna å stannar där tills Torsdag. Ska även jobba ikväll är beodrad vilken innebär dubbelt betalt med timlön å ob va nog någon som är sjuk kanske. Sen har jag ont i min visdomstand va hos tandläkren i Torsdags de lagade en tand som va sönder och ett gammalt håll som krånglat. Sen skärde de även bort en hudflik som jag har haft problem med vid visdomstanden å det gör ont nu å smakar blod i munnen hela tiden usch men det ska bli bättre det får vi hoppas för det va inte gratis ska gudarna veta. Sen ska jag även hinna med attåka upp till huset å måla i hallen hur ska jag inna med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback