NEDRÄKNING

På Fredag ska vi vara ute ur lägenheten. Så dagen har jag ägnat åt att flytta med hjälp av Pappa. David har varit borta hela dagen så jag har fått styra upp allt det har gått riktigt bra måste jag säga lägenheten är nästan tom bara sängen å datan kvar typ. Nu är jag jättetrött hållt på sedan 10 till ett nu i natt. Imorgon blir det nya tag då kommer mormor hit å hjälper mig att städa ur lägenheten. Farmor har varit här idag å städat köket grundligt. Men hade en liten rast mellan 8-9 då jag va hos jenny å kolla på Gossip girls våran traditon vi har varje Tisdag fast innan va det DH. Så bara för att man flyttar kan man inte stunta i det=).   

Här kommer lite bilder som jag tagit idag med min kamera på mobilen som är jättebra (NOT):


Huset sett från nedfarten till garaget.


Fondväggen i sovrummet är klar nu återstår bara att de andra tre väggarna ska bli tapetserade (i vitt).


Jag har fått in garderoberna i det andra sovrummet där jag har satt in mina kläder och davids kläder har jag lagt in i hanns garderob detta rum blir som våran walk in closet tillfälligt till vi har bestämt hur vi ska göra i vårat sovrum med klädförvaring. 


Räcket sattes upp igår.
 

Jag har gjort det lite mysigare i våran "walk in closet".


Även gjort det lite fint i fönstret i hallen på 2:a våning.

God natt å sov gott alla

Kommentarer
Postat av: lexie

Det ser verkligen underbart ut Lena. Jattefint :D
och du som e sa bra pa inredning med... POSS POSS
grillfest i sommar ???

2008-02-27 @ 13:42:04
Postat av: Alex

kommer den 15e april :D
och stannar en vecka.. possss

2008-03-15 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback