HUSÄGARE

Varit uppe i huset hela eftermiddagen=). Först kom pappa, Anna å Cockie sen Davids pappa sen mamma, Bengt å mormor å sist kom Frida å Christian förbi. Vi åt våran första måltid i huset Pizza å drack champange jag köpte två blommor för att det skulle bli mer hemtrevligt å satte två lampor i fönsterna.


Bild: Första måltiden i nya huset.

Bild: Huset ingången med på bild mormor å mamma.
Kameran va ej laddad så jag kunde inte ta några fler bilder. Men ska upp imorgon igen innan jobbet så då ska jag ta bilder för att jämnföra sedan när det är klart hur det såg ut innan.

Kommentarer
Postat av: nadden

Så himla kul:) måste jag se sedan juh:)

Postat av: PARTYPINGLAN

re nadden:
det får du göra=) kram

2008-01-17 @ 14:09:37
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback